torstai 30. huhtikuuta 2009

Hyvää vappua!

2 kommenttia:

  1. parasta oli toi sättiminen tota naista kohtaan. nineen tiiä paikkas, minä meen. mut hyvät vaput sinne hei pikkarna! törleyt naaman ja nukkuun.

    VastaaPoista
  2. ainiin, en osaa kirjottaa kännis

    VastaaPoista